De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

Het gaat er nu echt van komen, vandaag een afspraak bij de Travelclinic om te kijken wat ik allemaal nodig heb voor mijn avontuur in Tanzania. OK veel prikken heb ik al en die zijn 10 tot 25 jaar geldig, dus het zal wel meevallen dacht ik....toch nog een hele lijst, Gele Koorts, Hepetitus B, Buiktyfus en Malaria pillen.

Vandaag de eerste prikken gekregen, volgende week nog eentje en twee dagen voor vertrek.

  • 08 Januari 2013 - 10:21

    Evelien:

    Hey San,

    Oh jee, het komt nu wel heel dichtbij :D Nog maar een paar weekjes! Geniet alvast van de vakantie voorpret, dat heb je verdiend!

    liefs,
    Evelien

  • 08 Januari 2013 - 10:30

    Claudia:

    Hoi Sandra,

    Je bent vast de dagen aan het aftellen tot T-day! Duk, druk, druk, kan ik me voorstellen, maar ik hoop dat je ook de kans krijgt om te genieten van de voorpret.

    Liefs,
    Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 16291

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 Februari 2013

Project Perfectus College in Tanzania

Landen bezocht: