visum in aanvraag - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu visum in aanvraag - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu

visum in aanvraag

Door: sandra rens

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2013 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

blijk nu toch wel "watjes" in mijn hoofd te hebben. Visum aanvraag check, paspoort check, pasfoto's check, geld check, adres check...... haha alleen dan denk ik weer ik weet alles uit mijn hoofd en hoef niet zo nodig op mijn papiertje te kijken. Vol overtuiging roep ik al dagen dat ik naar the embassy in nieuwegein moet, lief van zusje dat ik haar auto mag lenen omdat ik toch weer uurtje moet rijden, tik.ik vol goede moed de parallelweg in nieuwegein in....bestaat wel alleen niet zuid en nummer pakt ie niet! Gelukkig ben ik een rustig en absoluut niet gespannen typetje en niet als een kip zonder kop toch maar vast richting nieuwegein gaan rijden want bij een check op mijn papiertje moest ik dus gewoon in Nieuwerker aan den IJssel zijn! zeg maar ongeveer om de hoek....haha
Uiteindelijk gevonden, alles ingeleverd en vrijdag mag alles opgehaald worden, vlucht overigens wederom veranderd, kan op deze manier vast aan de Afrikaanse manieren wennen....mijn vlucht vanuit Nairobie naar Mwanza is er gewoon uitgehaald, haha nu dan toch maar op de vlucht die mij strak een uur overstap tijd geeft....SPANNEND . Dat was het weer voor vandaag, van de week nog prikken halen en maar eens gaan kijken wat ik mee ga nemen!

  • 10 Januari 2013 - 10:13

    Talitha:

    Ha Sandra, SUPER!!! dat je het gewoon geregeld hebt en je GAAT ondanks alles wat er is gebeurd, deze reis is in de pocket en de ervaring kan niemand je meer afnemen. Echt goed! Ik ben benieuwd naar je verhalen en blijf je zeker volgen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 16297

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 Februari 2013

Project Perfectus College in Tanzania

Landen bezocht: