PFFFFFFFF - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu PFFFFFFFF - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu

PFFFFFFFF

Door: Sandra Rens

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2013 | Tanzania, Mwanza

Ha Allemaal, vandaag probeer ik het met foto's te zeggen niet een lang verhaal ik weet namelijk niet hoelang mijn computer het nog volhoudt, nu ja hoe vol ie gecharged is.

Franse les (jajaj EEF) gegeven, hahahah moet niet gekker worden, maar leraar was ineens even met Director weg en klas zat te wachten dus ben ik het gaan doen, en moet zeggen we hebben het een uur lang goed volgehouden, geteld, alle dagen van de week gedaan en een stukje conversatie over wie en wat ze zijn...Voor mij leerzaam!!! voor hen ook omdat ik natuurlijk niet alles weet en dat ook zo breng, lijkt het of ze zelf veel meer durven te spreken.

Verder mij jurk in een rok laten maken, even tussen door voor 50 cent....

Verder komt er een winkeltje en de kantine al la restaurant wordt in orde gemaakt, dit zijn speciale projecten voor een aantal trainees noem ik ze maar (derde jaars) hiermee leren ze stock/boekhouding.etc...

Erg leuk om te zien, en waar ik kan sta ik ze bij met adviezen, al moet ik niet Nederlands gaan denken, want als ik dan begin over een vergunning kijken ze mijn aan waar heeft ze het over, dat hoeft niet, mocht het misschien groter worden, dan is het wel de bedoeling, maar heb je gewoon een soort van kraampje als winkel dan betaal je daar geen belasting voor.

Foto's tijdens sporten gemaakt, helemaal leuk. Nu nog even voorbereiden voor morgen.

Dikke zoen XX

  • 06 Februari 2013 - 19:01

    Marianne:

    Hi San je doet het allemaal maar, super! Ik zal je mailtjes een paar dagen missen, vertrek morgen naar Lapland en gelukkig net op tijd hersteld van een flinke griep.
    Nog veel plezier en succes, ze boffen maar met zo'n enthousiaste leerkracht, bisous! Marianne

  • 06 Februari 2013 - 19:06

    Debby:

    Mooie foto's zeg! Wat een schatjes, die kinderen. Leuk om jou zo op de fiets in het mooie weer te zien. Hier in Nederland liep het halve land weer vast vanwege de sneeuw. Ik ga nu de verjaardag van mijn vader vieren. Kijk uit naar je volgende verslag! X Debby

  • 06 Februari 2013 - 19:09

    Vivian:

    Lieve Sandra, je ne savait pas que tu parles le Francais!!!!! Mes c'est superb! Zag je vader met Guus bij school gisteren! Hij zou via skype de groeten van mij doen! Ik vind de fotos heel leuk! Die met jou op de fiets is grappig, van wie is de fiets, hebben ze daar veel fietsen? Nou, vannuit hier, hugs, xxxvivian

  • 06 Februari 2013 - 20:00

    Claudia:

    O, geweldig: op de fiets door het dorp. Moet niet veel Hollandser worden, hahaha. Leuk hoor!! Leuk dat we vanavond even konden Skypen, gaat toch niets boven elkaar gewoon even zien! Ik hoop dat je nog wat 'sap' in je laptop had om de avond door te komen, anders lekker vroeg naar bed met een boek. Werkse morgen en een dikke zoen vanuit het koude noorden.

  • 06 Februari 2013 - 23:27

    Winnie:

    Hi lieve San,
    Wat een leuke foto's! Ik vind het echt knap van je hoe je dit allemaal maar weer doet.... Wauw en ook nog franse les geven. Volgens mij heb je t zo te horen wel naar je zin!? Even iets anders als t met de gehoorapparaatjes niet lukt, wat ik mij bijna niet kan voorstellen. Ik zou het aan Widex kunnen vragen. Oude sponsor nl dames waterpoloteam en bekende voor ons, of zij gehoor apparaatje kunnen opsturen!? Ik hoor het wel, dikke kusXxx

  • 07 Februari 2013 - 08:35

    Krystel:

    Lieve San,

    Wat leuk om al je verhalen te lezen en je foto's te zien!
    Geniet nog lekker van je tijd daar!!!

    Tot snel! xxx

  • 07 Februari 2013 - 10:47

    Geer En Joke:

    Wat een schattige kinderen, althans ze kijken heel lief. Behoorlijk wat studenten voor wie je zo multifunctioneel bent! Jolie de voir vous en byciclette enTanzanie
    Kortom leuk weer om je foto's en verhaal gelezen te hebben. Hartelijke groet van ons en tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 16301

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 Februari 2013

Project Perfectus College in Tanzania

Landen bezocht: