Eindverhaal - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu Eindverhaal - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu

Eindverhaal

Door: Sandra Rens

Blijf op de hoogte en volg

26 September 2013 | Nederland, Rotterdam

Gewoon even allerlei foto's van mijn verblijfplaats en de buurt eromheen. Het is namelijk niet makkelijk alle foto's te plaatsen bij de juiste verhalen, maar ja laten we het creatief zien, en gewoon een "puzzel" van maken, iedereen kan gewoon zelf bepalen welke foto's hij/zij bij welk verhaal plaatst in zijn gedachte.

En dan het lang verwachte laatste verhaal, het wordt kort maar krachtig we sluiten het gewoon mooi af en gaan het fotoboek maken zodat er een super mooie herinnering aan deze ervaring "vasthangt". Dat is namelijk wat ik erover kan zeggen, ik heb " overleefd, geleerd, gelachen en iets meegenomen in mijn "rugzakje" wat niemand mij ooit meer afneemt. Wat een andere wereld, beter, minder, armer, rijker....je kunt er alles van zeggen, ieder zijn gedachten erover misschien is het wel makkelijker dat carriere minder belangrijk is en iedereen gewoon voor familie leeft, misschien ook niet. Misschien klopt het wel helemaal niet dat zij Europa als een RIJK land zien, waar alles mogelijk is, want wat is dan weer rijkdom....

Zo kunnen we nog even doorgaan, voor mij persoonlijk was het een fantastische ervaring, waar ik People4Change en Yacht ook zeker nog voor wil bedanken. Maar ook eens trost op mijzelf zijn, want mijn leerproces het afgelopen jaar is toch zeker dat je zelf de dingen moet "halen" niets komt vanzelf, ook niet bij anderen wat ik altijd denk.

Nu tijd voor nieuwe uitdagingen, werk etc met weer een mooie ervaring erbij!

Iedereen super bedankt voor de leuke reacties, heb ik zeer van genoten! Dikke Zoen Sandra

  • 29 September 2013 - 16:26

    Geer En Joke Stigt:

    Het was inderdaad steeds een verrassing met je belevenissen! Dat je hier " rijk " van bent geworden geloven we graag!
    Wat je schrijft over het betrekkelijke van alle weelde in Europa is zeker waar, geluk zit ook in andere zaken, familie kan ook heel "rijk" zijn, 't is maar net wat je belangrijk vindt.

    Sandra bedankt voor je leuke en reeele verhalen, we hopen van harte dat je een nieuwe ervaring op doet in een fijne nieuwe baan! Groetjes van Geer en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 16285

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 Februari 2013

Project Perfectus College in Tanzania

Landen bezocht: