update van foto's en gebeurtenissen laatste dagen - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu update van foto's en gebeurtenissen laatste dagen - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van SandrarensintanzaniaPerfectcollege - WaarBenJij.nu

update van foto's en gebeurtenissen laatste dagen

Door: Sandra Rens

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2013 | Tanzania, Mwanza

Ha mensen,

Vandaag even een kort verhaal maar probeer nog wat foto's up te loaden van de laatste dingen die wij gedaan hebben. Vorige week zondag traditonele dans bij the college gezien, helemaal te gek. Natuurlijk onze dagen in Serengeti park en nu gisteren en vandaag winkels gezien, in busjes gezeten, gestaan, tjuk tjuks gehad, taxies van lego taxi tot gewoon best normale auto's, dronken mede hotel bewoners, afdingen in de stad, Marielle in de aanval voor het kopen van slippertjes, in Tilapia hotel ineens allemaal expats die gezelli bij mij komen zitten omdat ik de zon ook even mijd, want mensen ik begrijp dat het bij jullie een gevoelstemperatuur van -8 is, dat zal zodadelijk even weer wennen zijn voor mij, want onder de 30 graden heb ik geloof ik nog niet meegemaakt!!! Vanmiddag zo warm, dat de afdruk van mijn rugzak...(jajaj ben deze week soort van toerist) in transpiratie op mijn t-shirt stond.

Vanmorgen heb ik evaluatie met Perfect gehad, eerst over de mogelijkheden om in Nederland de Safari etc meer bekend te maken en mensen een leuke trip aan te kunnen bieden en daarna natuurlijk over mijn werkzaamheden, ik ook adviezen gegeven en hij was gelukkig tevreden. Al de documenten etc die ik gmaakt he op een usb stick hier gelaten en als ik volgende week terug ben ga ik eens kijken wat ik nog voor een pakketje voor ze kan maken als ik thuis ben.

Trouwens iedereen vraagt zich natuurlijk af hoe het met Livingstone en zijn gehoorapparaat gaat, jammer genoeg was hij vanmorgen ziek en zag er echt zielig uit, maar met het gehoor gaat het zo/zo tijdens de lessen heeft hij hem netjes in, daarna niet, want hoort hij alles zegt hij....Ik ben niet geheel overtuigd maar als het goed is gaat Steven ook nog een x mee naar het ziekenhuis om meer uitleg etc te krijgen zodat ie wel goed gebruikt gaat worden. In ieder geval namens hem SUPER bedankt en ik probeer nog een foto mee te sturen van hem inclusief gehoorapparaat, met jajajaj Hollands oranje overhemd aan.

Morgen gaan we naar Bujora...als we er zelf kunnen komen, cultureel centrum van de Sukomo en maandagmorgen voor ik terugvlieg nog even op de fiets?! naar de Medicine woman, kan ik direct even vragen wat er verder met mij gaat gebeuren...........

Ga nu slapen, morgen vroeg op anders wordt het voor ons tripje te warm!

Dikke zoen XX

  • 23 Februari 2013 - 21:11

    Claudia:

    Ha die Sandra en Marielle! Wat een geweldige foto's en het klinkt of je de laatste dagen genoeg hebt meegemaakt om weer even een tijdje op te teren. Wat zien die dorpen en groepjes mensen er gezellig uit, je zit ertussen alsof je er al jaren woont, Sandra! Straks ga je het nog missen als je weer in het georganiseerde en koude Nederland zit, hahaha... Heb jullie de complete Big Five gezien op safari? Wel stoer hoor, die Jeeps.
    Dikke kus, Claudia XX

  • 23 Februari 2013 - 21:15

    Monique:

    Wow San, wat een belevenissen allemaal!! Mooie foto's van je safari! Ben erg benieuwd naar al je verwen en ervaringen, spreken gauw af! Dikke zen en geniet van laatste dagen!

  • 23 Februari 2013 - 22:50

    Saskia:

    Leuke foto's San! Geniet nog even van je laatste daagjes daar en ook van de warmte want is hier idd af en toe steenkoud!! Goede terugreis en hoor je verhalen snel persoonlijk van je! X

  • 23 Februari 2013 - 23:15

    Petra:

    Hi San en Marielle,

    Wat een fantastische foto's en belevenis! Genieten jullie nog maar even van de warmte (ook al kan dat heel vermoeiend zijn) en zachtjes aan weer voorbereiden op je eigen kikkerlandje.
    Alvast een goede terugreis en zie/spreek jullie gauw weer met een gezellig wijntje en mooie verhalen.

    -X- Liefs Petra

  • 01 Maart 2013 - 17:52

    Talitha:

    Hai San, nu begin ik toch je mailtjes te missen! Weer terug in NL en niks meer op het blog... jammer hoor. Ik heb genoten van je verhalen! Alweer een beetje gewend in NL? Het wordt lente hoor, komende week! Ik heb gisteren mijn pootje gebroken, hoe vind je die! Heel knullig me verstapt op de Blaak bij de trambaan, dus nu op de eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever zit ik thuis met mijn pootje omhoog!
    Succes de komende tijd, laat het me weten als ik je ergens mee kan helpen!!!

    Groet,
    Talitha

  • 04 Maart 2013 - 14:47

    Debby:

    Hoi Sannie, ben je alweer een beetje gewend thuis? Was vast fijn om je familie en Guus weer te zien. Bedankt voor alle leuke verhalen. Heb net nog even van de foto's van de safari zitten genieten. Veel groeten! Debby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 16284

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 Februari 2013

Project Perfectus College in Tanzania

Landen bezocht: